akiliaさんのDT通信講座の最後の作品です。
今回のテーマは「旦那の歴史」と題して作りました。


これは旦那も懐かしがりましたがお義母さまが一番よろこんでました。
アルバムを出さない限り見られる事無い写真を作品にして
いつでも見れるように出来る。。。
スクラップブッキングの良いところであり、醍醐味です。


It is the last work of the DT correspondence course of Mrs. akilia.
This theme was entitled, "Master's history" and made.

This is most with pleasure of mothers-in-law though missed the master.
It is possible to see at any time by making the photograph without the thing seen as long as the album is not put out a work.
It is a merit of the scrap booking, and real pleasure.




Supplies: tatteredangels.Glimmer Glaze
      tsukineko.walnut ink











コラージュが大好きで今回は指定された材料を全部使い切るつもりで
作りました。なので私物で使ったのはグリマーグレイズとウォールナットインクのみです。
Glimmer Glazeメタルにも濡れるのでかなり便利です。
今回はBOXのメタルに使いました。
後はBOXコラージュはパーツが飛び出て見えるように
BOXにウォールナットインクをスプレーして乾いてから
ペーパーを張り、わざとパーツは切り隣の面に張って使ったりしました。




The collage is loved and will be the use cutting of all specified materials this time.
It made it. It is only Glimmer Glaze and walnut ink that used with the private property.
It is considerably convenient because it gets wet also because of the Glimmer Glaze metal.
It used it for the metal of BOX this time.
After the walnut ink was sprayed on BOX to seem that parts flew out and it dried, the BOX collage put paper, and parts were on purpose put on respect in the next of cutting and used now.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 コメント:

コメントを投稿