久々にかなり集中・・・

久々に
かなり集中してスクラップブッキングしました。

2月のクラスサンプルだったんだけど色々悩み出来たのが5作品。
後は明日もう1作品作ります。

しかし・・・
こんなに集中力が続いたのも久々かも、病み上がりなのに頭はさえてました。

「Kiss me」


「snow dance」


「Lovely Valentine」



明日もこの調子で頑張るぞ~!!

To after a long time
It concentrated considerably and the scrapbooking was done.

Being possible to worry variously and to do are five works though it was a class sample in February.
It will make it by another work tomorrow now.

However ・・・,
The particular continuation of concentration and after a long time were bright and the head was bright though it was still weak.



Will you work hard this conditioning tomorrow?!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 コメント:

コメントを投稿